Galopp galopp galopp

Är en sån härlig känsla när man känner sig så samspelta. Idag var det en riktig fröjd att rida, otroligt energigivande för kropp och själ. Helt klart värt med en ny sadel och allt fixande med hästen den senaste tiden. Nu ska jag jobba med mig själv, stabilare sits för att kunna ge tydligare hjälper, då gör hon allt klockrent. Idag var hon så avslappnad och lösgjord att vi kunde göra bra skänkelvikningar, och galoppen var helt fantastisk.
 
Nu blir det snart middag och sen äntligen god natt för dagen.

Kommentarer
Postat av: JennyM

Sv: Ja det är riktigt tråkigt.. känns så onödigt med den formen av en kommentar med?! Men men det gör inte så mycket om hon tar ut det över mig känner jag.. Jag bryr mig inte speciellt mycket och kan ju trots allt "försvara" mig så :)

2013-10-16 @ 03:40:53
URL: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0