♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
Vilket ridpass! Åååå vilken häst, en fröjd att rida. Haft en väldigt nöjd dressyrtränare ikväll.Idag kunde vi gå vidare och lägga på fler övningar att utföra. Har känt att vi stått still och inte kommit framåt för att jag inte orkat (börjar vara mycket häst att rida med all nya kondition och muskler). Förra träningen sa Sussie att jag borde prova ett annat bett. Nu var det som att Christalle förstod precis vad jag ville. Har knappt känt att jag haft henne i handen, hon har mjukt följt med när vi gjort volter i alla gångarter och som Sussi sa, syns knappt vad som är det bättre/sämre varvet nu, det har varit jätte stor skillnad på varven tidigare. Ska nog avrunda här, annars kommer jag bara tjata på om den underbara hästen.
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis till en lyckad ridpass :) Roligt att få läsa om dina framsteg med Christall :)

2013-03-12 @ 06:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0