Hoppning igen

Varenda hoppmuskel/kondis var helt putsveck hos båda två, men vi kravlade oss över några hinder på hoppträningen för Jossan. Det känns roligt att komma igång med hoppandet, måste visa sambon att vi tar oss över hinder som är högre än 70cm om han ska följa med på någon fler pay and jump.
 
En bild på schabraket jag köpte när jag var på Hööks rea i Sundsvall. I nya Hööks katalogen var det mer kläder än hästprylar jag föll för. Bortsett från de bruna täckena, men köpte massor av täcken i fjol så jag får nog hålla mig, bara ett skrittäck och fleecetäcke jag skulle vilja ha, men de hade bara ett ridtäcke och inget fleecetäcke som jag föll för.
 
Christalle lär aldrig bli en kataloghäst, inte det minsta intresserad av kameror.
 
 

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Hihi min häst är inte heller så glad över kameran ;)

2013-08-07 @ 08:42:17
URL: http://russetville.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0