Svart i rutan

Min sambo fixade med Viasat boxen innan han skulle till jobbet, vilket resulterade i att kanalerna slutade fungera. Kanske lika bra för då får jag annat gjort än att sitta framför tv:n, blir lätt uttråkad av att sitta vid surfplattan. Dagen har innehållit mycket tid i stallet, Christalle har blivit klippt igen, lurvbollen. Sen har jag shoppat och pysslat hemma. Köpt och hängt upp nya gardiner i hallen och köket, bytt ett påslakan då ena var sytt med knappar nertill och den andra inte, hallå det måste matcha! Och fyllt på matförådet till hästen. Har även försökt rota fram lite mer julsaker, men fy vad lite och tråkiga saker jag har, skulle vilja ha fina tomtar.
 
Blir tyvärr inga bilder på nyheterna hemma, mobilen vill inte riktigt få till det inomhus i mörkret. Nu är det dags att hoppa upp från soffan och se om det går att pyssla med något mer.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du har fina tomtar hemma ;) Du skulle ha tagit ner dem

2013-12-12 @ 22:19:09
Postat av: JennyM

Sv: Haha jag håller med dig där faktiskt,när dom börjar närma sig 5-6 år där så blir det mer ridhäst eller så;)

2013-12-17 @ 01:13:01
URL: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0