Gorby´s dag

Verkar som jag kan ta mig hem i jul, hann faktiskt bli lite orolig där ett tag hur det riktigt skulle gå för SAS. Norrland här kommer jag!

 

Fick med mig min stallskötare efter jobbet, jag mockade och han fixade vatten, kraft och hö. Sen var det dags för dressyrträning för Sussie. Var ett riktigt bra ridpass, skönt när man inte behöver börja om på noll. Jobbade med lite samma sak som förra gången men la mer fokus på galoppfattningarna (stackars häst). Det är bara det där med magmuskler och att fatta rätt galopp alla gånger är inte 100%. Men är väldigt nöjd med vår insats idag. Hanna belönade oss med kladdkaka efter åt.

 

Imorgon är vi lediga igen, eller Fredrik har en utbildning i Märsta han ska hålla i på morgonen. Sen blir det lite av en skit vecka, mycket som ska göras på jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0