Ho ho

Bra start på dagen när man kommer till jobbet kl 8 och ser på schemat att man inte slutar kl 16, utan kl 19,15. Blev lite fel i min planering för dagen, men dagen blev avklarad och jag har roat mig med att bygga 3D pussel nu på kvällen. Köpte ett till Frasse i julklapp och kunde inte låta bli att köpa ett till mig själv.

 


Finns på utvalda Åhlens butiker som har varor från Muji.


 

Du trycker ut delarna och ska sen montera ihop nummer 1 mot nummer 1 osv.



 

Hittade en "taktik" som fungerade och mitt djur började ta form. Om man vill kan lim användas, men delarna fastnar ihop även utan det.




Ska besöka Panduro butiken på Gränby och införskaffa sprayfärg till min uggla,

frågan är bara vilken färg?


Imorgon har jag iaf kortdag på jobbet, börjar inte förrän kl halv ett och Fredrik ska åka till jobbet vid kl tio, sovmorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0