Fått lite gjort i helgen

Trotts den smått deprimerade starten på helgen blev det en riktigt bra helg, har en känsla av belåtenhet i kroppen. Har varit till återvinningen med saker som jag rensat ut, beställt fälgar till bilen, spenderat flera timmar i stallet och städat! Har storstädat köket, rensat ut i skåpen, dragit åt skåp knopparna, skrubbat, diskat och allt annat man kan göra med ett kök. Självklart har resten av hemmet fått sig en omgång av dammtrasan. Fredrik tittar på mig som om jag vore knäpp när jag visar allt jag gjort i köket, speciellt för att jag är helt överlycklig för att ha fått tillbringat mina lediga dagar med att städa.

 

Nu på kvällen har Fredrik varit i Bygdegården och haft spelning tillsammans med några andra från orten, med sig hem fick han go fika och två blombuketter. Är det närmaste i blomväg jag får av min sambo :P Då jag är ovan att ha/få blommor har jag inga vaser, eller de jag har är antingen för låga eller för breda. Glömmer alltid bort det till nästa gång jag får blommor.

 

Nu är det en måndag till fredags arbetsvecka som väntar oss båda. Sen blir det utflykt till Skövde nästa helg.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0