Slut på energi efter en rolig helg

Det har inte varit många knop idag här hemma. I fredags efter Globen kom vi inte i säng förrän vid tre och i natt samma sak, man känner sig ung på nytt ;) Det var en härlig gårkväll med god mat och allsång, blev nästan blodigt allvar i sångduellen mellan borden, till nästa fest måste jag plugga på om artister och låt namn!

 

Det var inte bara Viktor och Hanna som fick presenter i helgen. Även jag och Fredrik fick en av våra söta vänner Christian, Johanna, Peter och Anna. En jättefin glasskål som förlovningspresent!

 

 

En av sakerna jag köpte på Globen Horse Show var ett schabrak från HV Polo som jag varit sugen på länge. Köpte även ett par vintervantar, de jag köpte ifjol höll inte ens hela den vintern.

 

 

 

Nu har jag sett årets första snöflingor, de lär dock inte ligga kvar länge för det är fortfarande någon +grad ute.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Fin skål, fint kort, fint schabrak! Fint med bettet och bandet som föreställer tyglar :)

2011-12-03 @ 15:19:07
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/
Postat av: karin

Mycket fint schabrak :) Hoppas det kommer en bild när ni har det på också :)

2011-12-04 @ 13:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0