♥:an till sovrummet

Blev lite uppmuntran och vardagslyx tillsammans med Märta inne på stan. Lunch/middag på Wayne´s, sen hann vi gå runt och kika lite. Efter att ha letat mig fördärvad efter de perfekta svarta tofsarna (i en lagom prisklass) kom jag på en ny idé till gardinerna i sovrummet, jag köpte två hjärtan på inredningsbutiken Myrra, tyvärr stängde Ohlssons tyger innan jag hann dit.

Men jag har en plan och sovrumsfönstret är hur som helst inte klart än.

 

Som ni kanske skymtar på bilden kostar hjärtana 49kr/st. Jag blev glatt överraskad att prismorna är likadana som sovrumslampans, självklart hoppades jag att de åtminstone likna varandra.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Blivit stamkund hos Ohlsson´s ???? Du är ju där oftare än jag.....

2011-05-28 @ 10:31:35
URL: http://madebyjinna.blogspot.com/
Postat av: Ewe

Va fina! Det finns liknande på Bibiköp som jag har gått och kollat på i evigheter! Vet bara inte var jag ska ha dom :)

2011-06-04 @ 12:26:40
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0