Dukat och klart

Blommor ger hemmet en levande känsla och textilier ger ett varmt och ombonat intryck.
.
Nu ligger det en matta under matsalsbordet och soffbordet. Mattorna kommer från Åhlens, passade på att utnyttja 20% rabatt kupongen jag fått, så mattorna kostar 479kr/st istället för ord.pris 599kr/st. Som jag nämde igår kommer löparen från Vilémo desig. Det jag tycker är bra med löparen är att den är smalare än vanliga, känns tråkigt att täcka stora delar av bordet när man har ett fint ekbord.
.
'
.
Snart blir det en middags bjudning så jag får duka med mina nya tabletter. Fyrkantiga tabletter blir så stora på vårat bord, det här är tabletterna jag köpte på ICA Maxi, 20kr/st. Åter igen är det lite glittrigt inslag i inredningen. De fanns i flera olika färger för de som är intresserade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0