Äntligen är valet gjort

Det blev lyxmiddag på Ikea igår när pappa kom, passade på att visa Fredrik en taklampa jag funderat på till finrummet, den fick godkänt och följde med oss hem, det går snabbt när man shoppar med killar.
.
Kristaller från IKEA för 699kr. En vanlig lampa, 7st kronljus och kristaller, precis som jag vill ha det, gav upp med att hitta en mässing/antik färgad så valet föll på svart.
Pappa sov över hos oss, gästrummet är under renovering så han fick sova i vårat sovrum och vi tog bäddsoffan i vardagsrummet, Fredrik skulle se NHL matchen kl 02.00 på natten. Vi låg och drog oss till klockan 12 innan det blev frukostdags. Har inte gjort så mycket idag, städat innomhus och husbilen, Fredrik och flera av hans MZ vänner ska till Danmark på en träff i helgen. Själv ska jag försöka med bedriften att vara hemma själv, tur att det är min jobbhelg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0