En runda på stan

Känner mig rätt sliten efter natten, legat och vridit mig i värmen och stoppat mitt onda finger under kudden för där var det svalt.

 

Efter morgonpysslet hemma och stallfixandet, Tiger har tappat en baksko så det blir ingen ridning idag. Roade jag mig att åka och shoppa lite. På Ikea var det sista dagen för deras rea, blev inget storslaget fynd utan bara bra-att-ha saker.

 

Servetterna tog slut till Svenhippa middagen, laddat med 100st nya för 19kr.

Två packet med skärbrädorna kostade 9kr ist för 18kr.

Ströare till socker för 29kr.

Knoppar till köksskåpluckorna 6st för 9kr. De finns i flera olika färger här.

 

 

Åkte sen till Gränby och strosade bland butikerna, rea så långt ögat kan nå. Såg i en inredningstidning en dukning med udda servettringar, det är ett återkommande problem,

hur mycket ska man ha av varje sak? Istället för att matcha får alla en egen servettring!

Tänkte försöka hitta olika servettringar i stål/silver, så det blir ett tema med alla.

 

De i stål kostade 19kr på rean och den med pärlor 15kr. Hade en 50kr rabattcheck så servettringarna kostade mig 3kr!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0