En sliten dag

En av mina kollegor ringde in idag och var sjuk, efter lite ringandes slutade det med att jag fick jobba heldag idag, fanns ingen som kunde hoppa in. Tråkigt då jag peppat för att rida igen.

 

Sitter i soffan och känner mig rätt sliten, fortfarande inte frisk och har sovit dåligt inatt för Icke har blivit förkyld och låter som en gris, varit orolig att hon skulle bli sämre men hon är lika pigg och glad som vanligt.

 

Har glömt visa vad som händer när en motorhuv flyger upp när man kör 110km/h. Fredrik körde till jobbet och helt plötsligt såg han ingenting. Mycket obehagligt, jag är väldigt glad och tacksam att bara bilen tog skada.

 


Kommentarer
Postat av: Ewe

Jag hörde om det. Sjukt obehagligt. Men hur kunde den åka upp egentligen?

2011-07-25 @ 14:23:24
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/
Postat av: Emelie

Oh shit! :O vad tur att han klarade sig!

2011-07-26 @ 13:45:14
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0