Nästan som en test kanin

Nu sitter min present på mina fötter. Fredrik har stått på mässa lördag-måndag och hjälp en av min pappas vänner, som tack fick han med sig en present till mig. Företaget som Fredrik hjälpte heter Giraf of Sweden. Deras produkter innehåller ett mineral som är utblandat med silikon,  till skillnad från liknande produkter som endast reflekterar kroppens egna värme så skapar det här materialet, när det värmts förbi 25 grader, infraröd värme vilket gör att man kan värma så långt som 6 cm in i kroppen istället för för endast 3cm som reflekterande material gör.
.
Nu sitter jag här med mina fötter som i vanliga fall är som isbitar (har problem med att få värme i mina händer och fötter, skulle kunna tro att jag är en storrökare eller nått) nu är varma och goa, riktigt häftigt!
.

.
Fredrik överraskade mig med att köpa två gravljus när han och Robert var och handlade idag. Har inte sagt något om att jag behöver det! Fredriks kommentar till Robert för mitt glada utseende;
-Vissa tjejer blir glada när dom får blommor, min blir glad när hon får gravljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0