Polisförhör idag

Luften har gått ur mig. ”Råkade” dessutom komma över två timmar för tidigt till jobbet idag. Trodde att jag började klockan nio, skulle skjutsa Fredrik till hockey matchen halv åtta (eller rättare sagt bussen för dom hade hockeymatch på Åland idag), tänkte att jag lika gärna kunde åka till jobbet då, har endel att jobba ikapp med i Uppsala. När jag var där såg jag att jag inte skulle börja förrän klockan tio. Nåväl, haft en spännande dag på jobbet. Jag tog en snattare, första gången, så jag fick sitta i polisförhör en stund idag. Får hoppas att han inte nekar och man måste åka iväg och vittna, en av mina kollegor fick åka iväg och vittna förra vintern. Så onödigt när det var självklart att den var skyldig, där försvann en hel del pengar för skattebetalare för att nån människa inte kan ta ansvar för sina felaktiga handlingar. Utvisning? En liten parentes, visst är det något med män i uniformer ;P

 

Nu ligger jag i soffan med en projektor som jag inte förstår mig på, en hund som vill ut till snön.. igen. Och framför allt utan en sambo som ordnar lördagsmys. Längtar tills på måndag då jag är ledig. Ska bli skönt med en tre dagars jobb nästa vecka. Som kommer avslutas i Sundsvall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0