Nu är det bestämt!

Nu är vintern räddad! Den har iofs inte ens börjat här i Uppsala, känns konstigt att vi är inne i november och det har inte fallit en endaste snöflinga hittills. Jag har sagt upp min stallplats (från 1a december), nu ska jag och Flickan flytta till stallet bredvid oss, ska ta ett kort imorgon så ni får se hur nära det är. Det var min snälla granne som övertalade mig att flytta dit nu, hon har båda sina hästar i det stallet, det kommer bli riktigt kul med en stallkompis igen, det har varit rätt tråkigt ute i stallet sen Felicia lämnade bort Chera-Lie. Det stora pluset med det nya stallet är att dom har ridhus! Super lyxigt inför vintern.

 

Var som sagt i Barkarby idag, fortsatte spaca om hemtextilavdelningen, kommer bli ordning och reda där tillslut med. Känns skönt när man varit riktigt effektiv på jobbet och fått någonting gjort. Det blev raka spåret till stallet efter att jag hämtat upp min bil. Då det hunnit bli så sent/mörkt blev det ett barbackapass på banan, lika bra att passa på att smutsa ner stallkläderna då dom ska tvättas imorgon.

 

Jag kommer nog bli en hopplös förälder. Då jag vet hur besviken Icke blir när hon inte får följa med till stallet, köpte jag en boll till henne idag. Hittade en sån där boll som jag skrivit om tidigare (rep som är hårt ihop snurrat till en boll) i Barkarby, dom hade kvar en!

 

Har försökt ladda upp en bild på Icke och bollen typ 10 ggr nu, ger upp!

 

Fredrik gav också upp, med att försöka vara social med mig :P Han tycker jag skriver segt, så han åkte till pizzerian för att hämta hem lite mat istället. Dom skulle vara klara på 12-10 minuter! Haha!


Kommentarer
Postat av: Ewe

Underbara invandrare! :)

2010-11-07 @ 13:03:28
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0