Wohoo

Börjar äntligen bli mitt positiva jag igen! Varit negg de senaste två veckorna. Det gick super bra på jobbet idag, hann fixa massor (självklart en hel del kvar till tipp topp men en bra bit på vägen är jag).


Fredrik hade fotbollsträning och utvecklingssamtal (hihi hur det låter). Jag och Felicia passade på att tillbringa kvällen i stallet. Båda hästarna börjar vara riktigt fina och pigga. Blir att nöta mer på galoppen så vi kan ta den lite mer samlad, men det är skönt att jag inte har så mycket ”häst i handen”, hon är väldigt lätt och trevlig i munnen. Imorgon blir det (om vädret tillåter, är ju ledig så det brukar oftast innebära dåligt väder) en längre ridtur och ännu mer galopp! Oooh vad allt är roligt just nu.


Nu kom älsklingen hem (och bytte kanal till hockey, så nu är husfriden över). Ska för en gångs skull ta lite kvällsfika tillsammans, o´boy och skorpor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0