Norrtälje nästa vecka :)

Ännu en arbetsdag avklarad, en lång sådan. Gissa om jag är tacksam för att min sambo har middag klart tills jag kommer hem. Har iaf lyckats tömma mycket av mina saker på lagret,
ska fortsätta trimma mina avdelningar imorgon. Efter att jag njutit av en sovmorgon!


Nästa vecka ska jag åka till Norrtälje (tisdag) och hjälpa till med att förbereda inför deras Lagerrensning (på Jysk´s hemsida finns alla butiker som ska ha Lagerrensning med). Riktigt kul att få åka omkring till andra butiker, se hur dom arbetar och hur de har byggt upp i butiken. Blir att låna Fredriks Gps så jag hittar dit, är inte så hemma i Sthlms området än (lär iofs aldrig blir det) 


Nu njuter jag av att ha makten av fjärrkontrollen. Vardagslyx ;) Fredrik är på fotbollsträning ikväll, han är så duktig som springer och jagar en boll i mörkret med massor av andra killar.
Jag föredrar att ligga i sängen och njuta av lite lugn tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0