Obehaglig upplevelse

Efter att vi pallrat oss upp åkte vi in till stan för att hämta Fredriks chefs bil som han ställt på buss/tåg stationen. Vi står vid ett rödljus och vi är tredje bilen. Helt plötsligt slänger föraren i bilen framför oss upp bildörren (bil nummer två), kastar sig ut ur bilen och är på två steg framme vid första bilen och sliter upp hans bildörr och börjar skrika på honom. Vi fattar ingenting. Det verkar som att förare nummer ett på något sätt har gjort något mot förare nr tvås framvagn (backat in, stannat för snabbt vi rödljuset?). Jag skulle bli livrädd om någon slet upp min bildörr när jag stod i ett rödljus, eller om en okänd människa överhuvudtaget slet upp min bildörr. Han såg inte direkt lugn ut och vi funderade om han vad/om han skulle göra med förare nr ett. Obehagligt.


Kommentarer
Postat av: Ewe

Haha men hörde du va fredde gjorde då?

På Lovisas hej då party?

2010-06-26 @ 21:34:35
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0