Nu är min familj påväg norrut igen

Då jag blev lämnad av min sambo under helgen och han tog med sig sina dator så har jag inte haft något internet (man känner sig lite väl mycket handikappad utan det). Han är hemma igen så nu har jag en dator att knappa på.

 

Har iaf hänt lite sen sist. I torsdags var jag, Fredrik och mina föräldrar till Skokloster, där vi gick en guidad tur på slottet. Vi fick en väldigra bra guid och fick lära oss hel del roliga historiska saker. Om ni lessnar på att shoppa är Skokloster värt ett besök! Och det är billigt att shoppa där om man inte kan hålla sig, som mig, jag köpte två vykort och en plansch (46kr gick det på) som jag tänkte rama in och hänga upp tillsammans med planschen jag köpte i Uppsala.Har även köpt tre gardinstänger att ha i vardagsrummet i huset, snart är hela det rummet inrett utan att vi ens hunnit flytta in :P

 

Igår hämtade mina föräldrar mig för en ”sista natt med gänget”, hade helgmys framför tv tillsammans. Idag var det dags för dom att åka norrut. Men vi hann med en lite shopping runda, köpte ett orange ribbstickat linne och gul cardigan på Carlings rea, en svart spetsklänning och en finstickad svart klänning på New Yorker. Börjar behöva en större garderob till mina kläder (just nu delar jag och Fredrik på en enkel garderob och en byrå), nya garderober ligger högt upp på inköpslistan (om det inte redan finns några passande i huset).Nu ska jag ha söndagsmys med Fredrik, kebabb och pitabröd, måste bara slåss lite för fjärrkontollen så tv:n visar något annat än Formel ett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0