Bild uppdatering

 

Under tiden älsklingen min gjorde middag åt oss passade jag på att låna hans mobil och fota några av mina nya saker. Trodde att brevbäraren skulle bryta sig in i vår lägenhet, men han försökte pressa in min nya kalender som kommit!


Fotade även ljusstakarna jag köpte på Indiska igår, för tillfället får dom lysa upp i fönstret ist för adventsljusstaken som ligger nerbäddad i en kartong. Imorgon ska strykjärnet fram så vi får upp nya gardiner.


Blev lite deppad när jag gick ut och skulle tvätta. Stallkläder, underkläder och ett par mjukisbyxor. Det är svart på vitt allt jag gjort den senaste tiden, inte haft på mig ett endaste vanligt klädesplagg! Tur att vi får lite besök framöver så man tvingas ut i den stora vida världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0