Mina dagar stämmer aldrig

Idag skulle jag jobba 9,30-16,00. Min chef ringde tidigare i veckan och frågade om jag kunde börja klockan åtta, och visst kunde jag det. Igår ringde han och frågade om jag kunde börja klockan sju, och visst kunde jag det. Idag har vi haft möbel work shop, dvs vi har byggt om hela möbelutställningen med det ordinarie möbelsortimentet och hösten nyheter, all sommar är nu bortplockad. All butikschefer från Sthlms regionen har varit hos oss, så det är många viljor och åsikter. Kom hem 2½ timma ”försent”. Är nog fler dagar då mina arbetstider ändrats med kort varsel än vad dom har stämt enligt schemat. Jag har det jag gör dom närmaste dagarna med skyltning, dekoration och självklart få upp dom sista möblerna. Vi har fått in några fina byråer och hallmöbler i det nya höstsortimentet.

Nu slår regnet mot fönstret, otroligt upplyftande då jag tänkte gå på en promenad ikväll. Får bli middag+lunchlåda fixat ist innan snälla Sofia och Fredrik kommer och hämtar några saker jag ska få förvara i deras förråd.

Såg True Blood igår (någon fler?) vet inte riktigt vad jag ska tycka om den serien. Den är bra med samtidigt lite seg, jämför hela tiden med Twilight med samtidigt har dom hittat på lite nya saker. Men det lär väl bli så att man kommer följa den, praktiskt nog så finns avsnitten ute på svt:s hemsida om man skulle råka missa något.

Savannah Ascot
Maui (finns i svart och vit, olika storlekar och modeller)
/JYSK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0