Baglady



Här är mitt halsband och armband som jag fick av Stina. Har varit dålig på att fota mina dagar den senaste tiden. Känner mig helt ur balans av det mulna och tryckande vädret. Jag förstår inte vart sommaren tog vägen? Tydligen har den fastnat nere i Malmö.


Idag har jag varit på jobbet, kan knappast kalla det att jobba det jag åstadkom idag, ska försöka rycka upp mig tills imorgon.  Fick besök på jobbet idag av Hannah och Per, två riktiga sötisar dom är. Hjälpte dom att hitta en gardinstång till Pers lägenhet, Hannah hade tröttnat på att det inte fanns några gardiner.


Det blev stallet efter jobbet, väderleken (www.yr.no en väldigt bra vädersida) hade rätt och det blev inget regn på eftermiddagen. Solen vågade sig fram lite mellan molnen, men luften var fortfarande väldigt tryckande. Det blev en lugn ridtur. Det är skillnad när jag rider ut med hunden och utan, som idag när Icke inte var med är hon tittig. Lustigt hur den lilla flamsmajan har en lugnande inverkan på Flickan min.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej grynet=) Haha ja du hade så rätt me det du skrev i inlägget där, men tack vare dig så har vi nu satt upp nya gardiner, supersnyggt blev det.. allt tack vare dig sötis=) hihi.. Hoppas ni får skoj ikväll nu! vi sees! pöss

2009-06-13 @ 19:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0