Vännerna mina!

Vilken härlig dag det här blev. Var riktigt roligt på jobbet, allt flöt på bra. Efter jobbet hämtade jag upp Hannah och vi begav oss till stallet. Vi fick oss motion alla tre, njöt av att få vara i stallmiljö och pratade om allt möjligt elände och positiva saker.


Sen när jag skjutas hem Hannah tänkte jag åka förbi My och lämna en nyckel, då kom hon med förslaget med en promenad. Så det var hem och byta om och sen ut på en kvällspromenad, och ännu mer pratandes. Åååh vad härligt att få umgås med sina vänner! Mitt liv har den senaste tiden inneburit jobb, stall och sova, börjat kännas lite enformigt och ensamnt. Ska bli skönt med några lediga dagar, imorgon efter jobbet blir det raka vägen till Sthlm för att hämta Fredrik, sen fortsätter vi mot Skövde och kräftskiva!

Fick förresten mitt andra "avanmälan brev" från Arbetsförmedlingen idag. Fantastiskt att det tagit dom 4 månader och tre avanmälningar från min sida för dom att förstå att jag har avanmält mig för att jag har jobb. (?!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ja nu är dom roliga med mig också.

Jag blev avanmäld den 14e tydligen så jag tänkte ringa till dom i tisdags men då fick jag (i tisdags alltså) i posten en "kallelse" som visade sig vara frivillig, de va nån mässa. Och den var dagen efter, på onsdagen.

Så när ja liks va där så pratade jag med dom om avanmälan och den togs bort.

Sen på torsdag fick jag ett brev där de stod att dom inte hört av mig på länge och frågade om jag fortfarande var arbetssökande :P

haha.. alltså.. dom har NOLL koll!

2009-08-28 @ 09:16:50
Postat av: Ewe

/Ewe

2009-08-28 @ 09:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0