Hästsaker

Jag körde till stallet igen efter jobbet, så nu är de få hästsakerna jag fick med mig ner uppackade (tusen tack till mina snälla föräldrar som packat ihop allt). Och äntligen får jag ta fram mina nya hästsaker som jag köpt, har inte riktigt kunnat hålla fingrarna i styr när det blev bestämt att Tiger skulle flytta ner till mig.

Det har blivit ett par nya ridbyxor, en ryktväska, en sadeltvål och en ny grimma.

Det blev ett försök till att borsta upp hästen, men det är ett jobb som kommer ta flera veckor! Blev även lite promenad runt gården och längs grusvägen, vilket hon tyckte var väldigt spännande. Imorgon blir det nog en skrittur med stallägaren Marianne och hennes häst.

Efter att vi varit borta i helgen och hästen tagit upp all ledig tid den här veckan så börjar det vara dags för en insats i lägenheten. Tänkte bestämma mig för att nu är det helt klar vår och kommer inte bi något annat, så nu ska alla vinterkläder och snowboard saker plockas ner i kartong och snällt vänta till nästa säsong.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0