Samlade dagar

Mycket som händer men lite ro att sitta ner och få ihop det i skrift.
  • Jag och Fredrik har firat två år som förlovade. Tiden vart tar du vägen?
  • Vi har varit i Jönköping på den årliga personalfesten. Är så roligt när man får chans att träffa sina kollegor från andra delar av Sverige.
  • Vi kämpar på med dresyrträningen som hela tiden tar ett steg framåt.
  • Jossan har varit med på hoppträning med Christalle. Är roligt att se hästen från marken och att hon får ha en lite mer rutinerad ryttare på ryggen.
  • Christalle har fått sig en helkroppsklippning, eller ben och huvud är fortfarande pälsbeklädda.
  • I och med klippningen fick hon ett nytt tunnare stalltäcke, det tjocka från förra året får vänta tills kylan kommer.
  • Jag har agerat hästskötare på hopptävling åt Jossan och Mon Cherie. Bra att öva sina nerver på att vara på en tävlingsplats.
Idag tog vi oss en långritt då det äntligen är lite uppehåll, dock mulet och trist. Fredrik var iväg på möte så jag passade på att städa bland mina saker i stallet, nu är garderoben rensad och om möblerat bland hyllplanen.
 
Även Icke har blivit av med lite päls.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0