Lite ofokus

Jobbet fyllde verkligen mitt huvud med tankar idag, hoppas hinna ta tag i endel imorgon.
 
Idag var det dressyrträning, vet inte riktigt vad som hände, i början var hon superfin, ovanligt avslappnad och jobbade på bra, sen började mitt huvud bearbeta andra saker än det jag just höll på med, så fokuset på drivningen m.m. blev inte toppen bra, det blev några avbrott i galoppen för att jag inte var helt fokuserad, men det var samtidigt mycket  bättre galopp än tidigare, mer samlad och lugn, snart ska vi börja träna på förvänd galopp! Två små drömmar jag har är att kunna rida förvänd galopp i lugnt och samlat tempo och att kunna göra enkla galoppombyten.
 
Vi jobbar oss hela tiden närmare drömmen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0