Nytt till mig och C

Idag blev det nästan sovmorgon, vaknade klockan 8, det var skönt att få ligga kvar i sängen. Dagens förmiddagsplan var shopping, köpa kläder till Fredrik och spana in vad Hööks rea hade att erbjuda. Vi började på Hööks där jag fyndade lite. Mitt emot ligger en Volvo butik, så det blev inte så mycket klädshopping för Fredrik för han fastnade där.

 

Jag fick med mig två tröjor och ett täcke hem. Hade egentligen bara tänk köpa kläder till mig själv men i en rea låda låg ett täcke jag spanat in och självklart i rätt storlek.

 

Den svarta tröjan är en tunn fleecetröja, kostar nu 99kr 199kr.

 

Den andra tröjan jag köpte är lila (hittade ingen bild på den) det är en tunn tröja i vanligt material. Kostar nu 89kr 179kr.

 

Regntäcke med fast hals, fyndat till priset av 349kr 699kr.

 

 

 

 

Julklappsrim

 

Sitter du på fyra ben

ska ni matcha utav bara den

Denna kan du konventera

så ni kan matcha mera

 

Presentkort från Hööks

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0