Kuddkrig

Något jag väldigt gärna skulle vilja införskaffa är nya prydnadskuddar och en pläd till soffan. Men jag håller i plånboken medans jag viskar till mig själv ”Du måste köpa en soffa först så du vet vad som matchar”. Med de orden ekandes i mitt huvud fick alla fina kuddar stanna kvar på Chilli.

 

De kostar 149kr/st


När jag tog in hästarna ikväll kom jag att tänka på en sak, jag har inte tagit fram Tigers vintertäcke än (nu har hon ett med lite mindre fyllning). Vi har aldrig skottat och har endast sopat av bilarna ett fåtal gånger. Har svårt att föreställa mig hur vintern i norr är, vad lätt det är att man ”förtränger” saker. Men snart får jag uppleva den vintern, har bokat resa hem till norr den 4e till den 12e februari.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0