Hoppas på att dagen blir bättre

Sitter hemma själv, eller har faktiskt Icke liggandesnedanför mig. Utanför fönstret är det mulet och tråkigt. Det är mycket jobbigare att packa upp än att packa ner. Har startat den första tvättmaskinen, vi har haft fördelen att kunna tvätta när vi varit bort så det är lite mindre smutstvätt.

 

 

Ska göra en insats för att se vad vi har i matväg hemma och handla hem det vi saknar, se hur tanten haft det och pyssla om henne och fortsätta tvätta. Ska packa upp mina nya saker också, alltid roligt att få något nytt att titta på. När jag ändå gör en insats i köket och packar upp ska min nya te burk få hamna på sin nya plats. Även den kommer från Biboköp, 49kr.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0