Huset börjar fyllas

Oj oj vad det går undan här hemma, någa gäster börjat anlända till oss. Jag har städat på förmiddagen och kockarna har planerat inköpslistan. Syskonen är på stan, kockarna har handlat maten och jag har kommit hem från stallet, så jag har några minuter hemma i lugnet själv. Ikväll blir det att möblera om i köket och vardagsrummet för att de ska ha ordentliga ytor att arbeta på och vi ska förbereda dukningen. Spännande.


Jag har hunnit med lite rea fyndande i veckan, köpe en fleecefilt från IcaMaxi för 40kr och ett vinterhus från Ö&B (mitten) för 14kr, båda sakerna var nedsänkta till halva priset.

 

.                      (hus till vänster och hus till höger)

 

Lite tråkig uppdatering men det är lite mycket som snurrar i huvudet just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0