Semesterplaner = NADA

När jag vaknade och hörde regnet utanför rutan önskade jag att klockan inte var så mycket, men det visade sig vara dags att stiga upp. Det är väldigt smidigt att ta sig till Häggvik från Uppsala, blev in på ICA Maxi för att fixa lite frukost. Det är kul att man börjar känna igen många ansikten nu när man åkt runt lite. Gick väldigt bra idag, tillbringade dagen inne i butiken (skönt att slippa stå ute i regn och blåst). Var som sagt inte det intelligentaste jag gjort att rida barbacka, haft grymt ont i höger knä idag (hoppas det går över snart).


Nu sitter jag i sängen och myser, Fredrik envisas med att se fotbollen, hoppas det visar sig att vara en tråkig match så vi kan fortsätta med vårat Lost maraton. Varken jag eller Fredrik har hängt med i den serien så vi tänkte se vad det riktigt är det här som alla pratar om nu.


Det finns en grej som jag oroar mig väldigt mycket över. Vad ska vi göra på semestern? Jag har tagit 2 veckor tillsammans med Fredrik men vi vet inte riktigt vad vi vill. Helst vill jag åka på euro trip igen med husbilen, men känns lite trist att bara åka två. Euro trip med husbil, sista minuten, Sverige semester med husbil, konser/festival. Vad ska man hitta på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0