Motionering av Skrället nästa vecka

Har fått nytt schema för nästa vecka. Land och rike runt ska jag resa! Nästan iaf.
Måndag blir det till Rotebro för omläggning, de har slagit ut väggen till grannlokalen för att få mer butiksyta, jag varken varit i Rotebror eller på en omläggning så det kommer blir spännande.
Tisdag är jag i Uppsala hela dagen lång, vi har en stor inventering då på mitt AO.
Onsdag blir det till Rotebro igen.
Torsdag ska vi ha månadsmöte i Uppsala, skönt med en kortdag då.
Fredag är jag ledig och hoppas hinna med lite måsten.
Lördag blir det till Häggvik, har varit där en gång tidigare, är deras tur att ha Lagerrensning, torsdag-söndag.
Och slutligen på söndag är jag ledig.
Någon stans där emellan ska stallet, sambon och födelsedags shopping åt min lillebror klämmas in. Är kloning möjligt ännu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0