Mattematik är skoj

Har börjat morgonen med att lösa en matteuppgift åt min lillebror, bra hjärngympa. Tyckte det var superkul när man syster läste matte och jag fick hjälpa henne, nu blir det inte så mycket läxläsningshjälp då man bor långt bort från dem.


Nu är det frukostdags innan jag ska hämta upp Hannah, tack och lov håller det fina vädret i sig även på min lediga dag. Kommer bli en härlig uteritt.


Ska försöka leka frisör ikväll till Fredrik, han ska till Täby i helgen och träffa sin familj där. Sen ska jag och Hannah vara smakråd åt Sara igen. Blir själv väldigt sugen på att skaffa nya glasögon, helst skulle jag vilja ha två par så man kan ha lite omväxling. Men som allt annat här i världen kostar det pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0