Lång dag på bortaplan

Min dag började med att jag vaknade innan väckarklockan, vilket betyder att jag vaknade av mig själv innan klockan sex! Strax efter halv sju var jag på väg ut till bilen, tack och lov sken solen och det kändes som att det var mitt på dagen. Fick låna Fredriks GPS idag, det var väldigt skönt för annars vet man aldrig var jag hade hamnat. Vi var väldigt duktiga och fick bra ordning på alla plockvaror inför lagerrensningen, kommer nog gå super bra för Norrtälje torsdag-söndag.


Vi fick komma iväg lite tidigare, så då hann jag och Felicia till stallet. Blev hoppning idag, var väldigt länge sen för båda två. Blev en bana på 50-70cm med ett räcke, kryss och ”sockerhinder”. Det gick väldigt bra för båda två, hästarna skötte sig utmärkt och hoppade väldigt bra. Ett kom ihåg till mig själv är att träna på att landa i vänster galopp.


Jag var hemma igen ca halv tio och då var Fredrik precis på väg ut för han skulle till träning.
Vi lär jag inte tröttna på varandras sällskap iaf!


Nu, Cougar Town!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0