Vattenkrig

Pratade med mamma ikväll, min lillebror har varit på match i Lycksele idag. I ena hörnet på planen var det något på isen, så min lillebror ramlar och Lyckselespelaren som kommer efter honom ramlar också. Lyckselespelaren får sin skridsko på min brors arm så min lillebror får åka till akuten och sy. Sen åkte han tillbaka och avslutade matchen. Därför jag tycker om hockeyspelare mer än fotbollsspelare. Vilken cool bror jag har.


Duschen spårade ur till ett vattenkrig mellan mig och Fredrik. Slutade med att det var vatten, skum och snö lite över allt i badrummet. Nu ska vi äta lite kvällsfika och sen lär jag somna, längtar verkligen till helgen och ledighet!


Kommentarer
Postat av: Ewe

Meh.. jag skrev ju de till dig men du dissade mig :S

2010-01-07 @ 09:20:38
Postat av: Kralle

Coolt...Vilken hård bror du har!

Ni är då som några omogna småbarn hehe!!! Därför vi gillar att umgås med er hahahahah. Kram på er

2010-01-08 @ 11:42:48
Postat av: Ewe

Va konstigt för jag fick då inget svar :S

Du blev inte vid datorn och sen offline :/

2010-01-08 @ 14:22:29
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0