Snabb uppdatering

Fick med mig några påsar hem från dagen shopping. Det blev en svart stickad kofta som är en sån där ”bra att ha grej”, en till hylla/korg med sugproppar till duschen för det börjar bli rätt så trångt med saker (kan rekomendera Åhlens saker, deras sugproppar sitter riktigt bra), Lady GaGa´s senaste album eller snarare två för det var två CD skivor i en förpackning och två ljuslyktor från Indiska som jag tänkte ha på min nya byrå (vet att jag antagligen har tillräckligt med ljuslykor och ljusstakar men jag kunde inte låtabli, btw Indiska har halva priset på sina rea saker). Längtar tills imorgon och på måndag, ska ha två riktiga fixar dagar då!


Blir ett kort inlägg och inga bilder. Måste göra oss i ordning för att bege oss till Hannah och Per!


Kommentarer
Postat av: Ewe

Aaahhh!!! Jag måste in på stan och på indiska imorgon!!!

2010-01-31 @ 08:43:36
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0