Hoppas nattens drömmar slår in

He hade a dream. Just nu sitter jag och hoppas att drömmar man har under natten blir verklighet. Fredrik har drömt flera roliga drömmar de senaste nätterna. Bla att han överraskar mig med att köpa en transport och ställde den på stallplanen med en stor ”Grattis” skylt på, me like. Han har även drömt att vi och Christian och Johanna flyttar in i Bebbe´s hus i Ärentuna/Uppsala (Bebbe är Fredriks pappa som bor i Täby). Det är en villa med en stor tomt och det finns även ett förråd/lada som går att inreda till stall (de som bor där nu har stallinredning där). Det vore otroligt roligt! *drömmer mig bort*


Än så länge har dagen bara inneburit stall. Och det går framåt med ridningen med stormsteg! Tror det beror på att jag börjar få tillbaka min styrka i sitsen, hon tar för sig bättre, blir lättare i handen och ridningen blir mer harmonisk. Imorgon får hon vila för jag jobbar, men på söndag blir det den längre vändan och mer galoppträning. Är så roligt med ridning just nu!


Har hunnit boka tid hos frisören, bokade klippning och toning/färgning/slingning (får se vilket av det de blir). Har aldrig färgat håret hos en frisör, brukar alltid bli budget varianten med HM´s toning. Tänkte unna mig det sådär passande nog innan min födelsedag.


Som sagt var det favorit i repris idag så snart är det dags för jobbet (13-19,20).


Kommentarer
Postat av: Christian

Jaså så vi ska flytta söder ut enligt Freddes dröm. Coolt... drömma kan man ju göra hehe.

2010-01-22 @ 14:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0