En av mina älsklingar är död

Efter en timma ståendes ute i nästan -20 grader gav vi upp, min älskade Skrället ville inte starta. Nu lider jag och Fredrik av i-lands problemet att vi bara har en bil att tillgå när vi ska till jobbet/stallet/m.m. I helgen ska Sofia och Fredrik hjälpa oss att se över bilen, ska ställa in den på en verkstrad och se om den mår bättra av att tina upp och om vi (Fredrik) hittar felet. Självklart så ska bilen besiktas innan månadens slut. Suck!


Efter ett Friscomål på MAX sitter vi ner bäddade framför tvn och ska se junior VM. Har lite sovmorgon imorgon och passande nog jobbar jag och Fredrik lika tider imorgon. Lär inte bli nå stall imorgon, skulle bli ännu kallare. Burr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0