Drömmer mig bort

Känns alltid lite konstigt när man har en sån här kort dag på jobbet. Fredrik kom förbi mig strax innan jag slutade, så vi gick till pizzerian/luncherian ovanför mitt jobb. Han hade en väldigt rolig nyhet att berätta, mer om den när allt är 100% klart.


Snart dags att göra sig klar för att köra ner till stan, ska fixa i ordning mig själv först nu när håret snart är torrt. Suttit och tittat runt på nätet lite. Hittade en lägenhet som lät lite intressant, en två inte allt för långt från Uppsala C (stod inte exakt vart den ligger), ett krav var att du var hästägare och ville ha din häst på gården! Hur underbart vore inte det? Drömma för man alltid göra, typiskt att såna här drömmar inte kommer när dom passar in. Är inte läge att flytta från lägenheten än (vore självklart skönt med större), men det största ”problemet” är att jag inte vill flytta Tiger, vi trivs underbart bra i vårat nya stall. Har svårt att tro att det finns ett stall som är i närheten så bra som det vi står i nu. Hmmm.


Kommentarer
Postat av: Ewe

Meh! Säger man A måste man säga B!!!



Va synd med lägenheten, när du inte vill flytta hästen. Jag förstår ju de :/

2010-01-21 @ 09:59:31
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0