Ikea

Idag har både jag och Fredrik varit lediga. Vi började med en sovmorgon, till och med Icke sov länge, hela går kvällen busade hon med en fågelhund, så det tog ett tag att få upp henne imorse.

Det blev först en vända till stallet, var ute på en härlig skrittur, lika sega hela gänget, Tiger fick beta ett tag *mumms*. Sen var vi hem och vände, för nu har vi precis kommit hem från Ikea! Köpte en ny diskborste, trådkorgar till garderoben och en bäddsoffa! Pratade med min farbror på morgonen, han ska komma och hjälpa mig sätta upp lite saker under veckan. Så nu vågar jag tillåta min syster att komma ner och hälsa på mig. Lite ordning och reda måste det ju va.

Har åter igen dammsugit hundhår och plockat undan så vi har lite utrymme att bygga ihop soffan på.

 
Några av dagen köp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0