Uppsala

Efter att ha bott i Uppsala i sex månader börjar jag äntligen känna att jag bor här på riktigt.
Min pojkvän Fredrik har flyttat ner (nog för att han missade Uppsala med några mil och har bosatt sig i Täby, men det är trotts allt närmare än Skellefteå) och med Fredrik kom även lilla älsklingen Icke+allt hundhår.


Nu kommer den sista biten på plats (måndag den 20/4 om allt går som planerat), min älskade häst! Så nu kan inte min hjärna längre tro att jag bara är borta på någon slags praktik. För nu har jag en egen lägenhet (inget mera inneboende och inget andra hands boende) och alla vi är samlade igen. Så nu känns det som att mitt nya liv kan börja på riktigt.


Så i och med att jag inte kommer komma upp och hälsa på lika ofta nu så tänkte jag berätta för er hur vi har det här nere i Sverige, för som leveransavdelningen på Fredriks gamla jobb sa:

- Inom Sverige är det leverans inom ett dygn, men för er i Norrland är det leverans inom två dygn. (Hahaha, vi norrlänningar räknas inte till Sverige).


Bea.


Kommentarer
Postat av: Frasse

Kul att ha dig tillbaka på bloggen :D

Tyckte dock att du inte skulle radera alla andra inlägg! :/

2009-04-15 @ 16:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0