Pyssla är mycket roligare

Igår började jag ta tag i att tömma garderoben vi ska flytta, jisses vad med saker som behöver någon annan mer passande plats. Längst in och underst hittade jag en påse med tyg... hmm undra om det här inte skulle passa bra som vimpeltyg. Tänkt och gjort, klippa ut en mall, fram med symaskinen och börja pyssla. Kom sen på att jag sett ett vitt tyg som även skulle fungera bra. Så nu ligger vimplarna och väntar på att jag har möjlighet att införskaffa kantband, ska ha det och inte spets som band. Så roligt att få vara lite kreativ, garderoben står nu halvtömd.
 
Ursäkta att bilderna hamnar snett, jag och plattan är inte överrens.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0