Snö och julfritt

Hur fel känns det inte att ta bort julen när vi fått snö för första gången i år?! Och vilket projekt det är att plocka undan allt, för där julen försvinner ifrån innebär det att de gamla sakerna ska upp igen, men man skulle kanske passa på att ändra om lite när man ändå är i farten? Tänkt och gjort, har sprungit runt med ljusstakar och pynt mellan alla rummen och känt mig för vart de passar in bäst.
 
Och om det inte vore nog så har jag rensat ur bland alla flyttkartonger som jag ändå öppnade, så nu är det tre kartonger som ska skickas iväg till mamma som har ett projekt via jobbet där de har en lokal de säljer secondhand. Det roliga när man röjer i allt är att lite nya saker har fått komma fram och se dagsljuset. Det jag dock saknar när man plockar bort julen är all belysning och gardiner, har inte alls lika många vanliga lampor och de rum jag haft julgardiner i har jag inga perfekt vanliga gardiner till. Ni hör ju hur jobbigt jag har det...eller nått...
 
 
 
Bilden jag fick hem för ett tag sen fick sig tillslut en ram och pryder nu en vägg. Lammskinnet ligger redo och inväntar nya familjemedlemen. Självklart har mina favorit kuddar från Chilli fått sig en plats i ett till rum, de finns nu i vardagsrummet, gästrummet och hallen, alla med olika motiv.

Kommentarer
Postat av: Linnea Larsson

Superfint blev det….mysigt =)

2014-01-16 @ 10:34:47
URL: http://linneasintressen.blogg.se
Postat av: karin

Hej! Vad är det för seconhand din mamma är med och arrangerar?

2014-01-17 @ 12:38:22
Postat av: Anna

Vilken snygg tavla! :)

2014-01-19 @ 11:07:13
URL: http://dressyranna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0