Hej igen vardagen

Vilka veckor det blev i Skellefteå, hann med en hel del. Träffa min höggravida syster, shoppa i massor till både mig och Adrian (älskar halva reapriset), luncha med massor av vänner, fira påsk i stugan med släkten, träffa Adrians nyfödda kusin, 30års fest, SM guld för SAIK... Kunde inte haft det bättre!
 
Väl hemma igen tog Fredrik sitt pick och pack för att vara på mässa i fyra dagar med tillhörande hotellnätter. Förstår inte hur ensamstående föräldrar klarar sig, som tur är har jag Sofia som varit med mig i två dagar, har till och med ridit. Börjar vara dags att leta reda på ridmusklerna igen, nästa vecka ska vi börja om med dressyrträningarna.
 
Nu är det de sista timmarnas väntan innan Fredrik kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0