Hoppning med en buffel

Från att ha skött sig förvånatsvärt bra vid skoningen igår till att bete sig som en otålig treåring idag "Jag kan verkligen inte stå uppbunden, alla andra hästarna får ju vara i sina boxar!". Ikväll har vi haft hoppträning, stor skillnad på ryttaren sen förra veckan, fram fram fram. På ena långsidan var det tre hinder med två galoppsprång imellan "Det kan bli trångt för henne med två språng", vi fick in tre. Så jag fick ta mig i kragen och rida mer framåt. Känner mig jätte nöjd och glad efter kvällen pass :) Ska se om vi kan boka in en träning för Jossan nästa vecka så vi snabbare blir trygga vid hoppning igen.

Kommentarer
Postat av: JennyM

Sv: Jag håller med dig, det är superbra träning att hoppa dom ibland :) Mina blir också jättefina! :)

2013-10-12 @ 00:47:44
URL: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0