Jag tog inte det sista

Vilken jäkla kul helg vi haft på jobbet, massor av positiv energi har jag fått. Var som vanligt ett snabbt klädbyte för att hinna känna på hästen lite inför morgondagens dressyrträning, hon fick en välförtjänt vilodag igår efter en veckas jobb som avslutades med träningshopptävlingen. Till en början kändes det som jag red en tjur, så stark hon var, tog av mig den långärmade tröjan till t-shirt och tänkte "nej nu får vi rycka upp oss!" och då  blev vi som förbytta, nu är vi riktigt peppade inför imorgon!
 
 
 
Den här synen möttes jag av när jag kom hem, med kommentaren "Jag tog inte det sista"...
                        

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha både jag och Joel instämde att det där lika gärna hade kunnat vara jag :P

2013-05-08 @ 19:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0