Fotomodeller för en dag

Hur kunde jag glömma berätta om det konstiga som hände mig och Christalle igår på ridturen. Vi skrittade sista biten hem längs åkern och då kommer en bil som saktar ner och har rutan ner vevad, tänkte först är det Hanna eller någon från hennes familj? Är det någon från stallet? Det sitter två kvinnor i bilen och fotar oss och säger hej (eller nått liknande). Sen när de kör vidare ser jag att de har en utländsk regplåt. Är det ovanligt med en häst, hund och människa på ridtur. Skumt var det iaf, hahaha.
 
Bild från sommaren -12
 
På förmiddagen följde jag med Hanna och co på koutsläpp hos bonden en bit upp i byn, däf bjöds det på bullar och ekologisk Arla mjölk, och även provsmak på en ny kesella.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vill inte skrämma dig men de finns ju folk som åker runt och stjäl hästar!

SÅ mysigt med koutsläpp!!

2013-05-13 @ 06:46:12
Postat av: Evelina

Konstigt, jag kan inte kommentera inlägget där uppe! Gör det här istället! Vilken dag!! Varför håller ni på att flytta om allting? Va kul att öva in ett program!!!!!:)

2013-05-15 @ 06:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0