Swich

Klockan halv åtta satt jag och åt frukost hemma hos Hanna, vi hade lånat hennes bil för att köra in vår till service. När hon åkte till jobbet gick jag hem och försökte sova en stund. Sen har dagen bara gått i ett känns det som. Var i stallet vid lunch och fixade med bal i hagen och alla vardagssysslor, hem och åt lunch (fantastiskt hemmagjorda baconburgare), sen gick vi tillbaka och red ut, sprang hem för att hinna hämta ut bilen (hade tre minuter till godo när jag kom in till verkstaden), 4.500kr senare åkte vi vidare till Granngården för att införskaffa diverse djurfoder, hem för att pyssla och slöa lite, hämtade in hästarna för kvällen och nu sitter jag nyduschad i soffan, snart dags att lägga sig inför morgondagens arbetsdag. Puh vill vara ledig en dag till. Imorgon har jag iaf hoppträningen att se fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0