Dagens färg är grönt

En semesterdag och en bok utläst, har kommit halvvägs in i en ny bok. Sundsvall har bjudit på 30gradig värme, min tanke på att vilja åka utomlands har jag snabbt ändrat. Hållit mig i skuggan för att kunna vara utomhus.
 
Har gjort några standard besök i butiker och handlat lite gröna saker. Farfar såg i tidningen att Hööks börjat sin REA så jag kom ut där ifrån med ett riktigt grönt schabrak, måste rensa lite när jag kommer hem för jag får egentligen inte plats med något fler. Sen köpte jag mig en liten grön skål från Iittala Outlet, svårt att gå därifrån tomhänt.
 
Nu ska jag in i nästa värld en stund innan det är dags för några timmars sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0